📣 Zaradi prenove naše spletne trgovine trenutno ni mogoče oddajati naročil. Trudimo se, da bomo z vami v čim krajšem možnem času s še boljšo uporabniško izkušnjo!
Hvala za razumevanje! 😊

Košarica

Zapri

V košarici nimate izdelkov.

DOSTAVA IN PLAČILA

Koliko stane strošek dostave?

Strošek dostave je:

- GLS dostavna služba: 3,90 €.

- Pošta Slovenije: 3,30 €

Ali je poštnina višja, če naročim večje število izdelkov?

Strošek poštnine je odvisen od dostavne službe: GLS: 3,90 € in Pošta Slovenije: 3,30 €, ter ni odvisen od količine naročenih izdelkov.

Ob nakupu nad 79 € je poštnina BREZPLAČNA.

V primeru plačila po povzetju se vam dodatno zaračuna strošek v višini 0,90 € (ne glede na znesek naročila in ne glede na izbor dostavne službe).

Dodatni stroški ob naročilu

Nadomestilo pakiranja in embalaže za naročila v vrednosti pod 15 €:

Nadomestilo za pakiranje in embalažo znaša 1,5 € (z DDV). Velja le v primeru, ko je skupna vrednost vaših izdelkov pod 15 € (z DDV). Z nadomestilom pokrivamo stroške pakiranja, delo zaposlenih v skladišču in stroške materiala, uporabljenega za pakiranje vašega naročila. Če v košarico dodate še kakšen izdelek, da bo skupna vrednost izdelkov nad 15 €, bomo ta strošek krili mi.

V kolikem času dobim naročen izdelek?

Spletična.si se trudi, da vse pakete čim prej odpošlje.

Naročilo bo dostavljeno v roku 2-3 delovnih dneh, v kolikor je naročilo oddano v ponedeljek do 11. ure, od torka do petka do 13. ure. Med vikendi in prazniki NI dostave.

Ko prejmete obvestilo, da je pošiljka odpremljena, se isti dan pošiljka odpošlje v GLS skladišče. Naslednji dan pakete GLS stehta in jih vnese v sistem. Vaš paket bo večer pred dostavo dobil status v GLS sistemu. Naslednji delavnik pa je (v večini primerov) paket že v dostavi na vašem naslovu.

Na dan dostave boste prejeli SMS sporočilo in e-mail, s predvidenim časom dostave.

Kako lahko preverim, kje je moj paket?

1. Tukaj se nahaja številka vašega paketa, ki vas bo vodila do sledenja pošiljke.
2. Tukaj lahko spremenite datum in način dostave. 

GLS: 

POŠTA SLOVENIJE: 

        

 

Do podaljšanja časa dostave lahko pride zaradi izrednih razmer, na katere nimamo vpliva (nesreče, razmere na cestah, prazniki, napake, napačno zapisani naslovi ...).

Kdo mi dostavi paket?

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov preko dostavne službe, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave. Telefonska številka je uporabljena zgolj zaradi boljše kvalitete dostave.

GLS:

Paket vam lahko kurir dostavi na naslov, ki ste ga zapisali ob naročilu, lahko vam ga dostavijo na drug naslov, če vam trenutno tako bolj ustreza, lahko pa ga pustijo v Parcel Shop poslovalnici, kjer ga z osebnim dokumentom in s številko paketa v roku 5 delovnih dni prevzamete sami.

Vse Parcel Shop poslovalnice in njihov delovni čas lahko vidite TUKAJ.

*Od 1. 4. 2019 se zaračunavajo dodatni stroški ob dostavi v paketno trgovino PETROL. Če je paket odposlan z odkupnino (po povzetju), stranka za prevzem paketa plača 1,50 €. Če je paket brez odkupnine (plačilo po predračunu, PayPal, kreditne kartice), stranka plača 0,45 € za prevzem paketa. 

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno/debetno kartico. 
V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa, telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90) ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com).

POŠTA SLOVENIJE:

Paket vam lahko poštar dostavi na naslov, ki ste ga zapisali ob naročilu, lahko vam ga dostavijo na drug naslov, če vam trenutno tako bolj ustreza, lahko pa ga pustijo v poslovalnici Pošte ali v paketomatu Pošte.

Vse poslovalnice in njihov delovni čas lahko vidite TUKAJ.

Odkupnino paketa lahko poštarju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno/debetno kartico. 
V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo poštar pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu so navedeni podatki o prevzemu pošiljke.

Ali lahko naročilo opravim preko telefona?

Naročilo lahko opravite tudi preko telefona ali e-maila.

Kako lahko plačam naročilo?

Nakup preko Spleticna.si je varen, preprost in udoben. Kupec mora poskrbeti, da so njegovi podatki pravilni in resnični, ne glede na način plačila.

Omogočamo naslednje načine plačila:

-  Plačilo po povzetju

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov preko dostavne službe GLS, katerega ste navedli ob registraciji oz. ob nakupnem postopku. Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno/debetno kartico. V primeru plačila po povzetju se vam dodatno zaračuna strošek v višini 0,90 € (ne glede na znesek naročila).

-  Plačilo preko UPN naloga (po predračunu)

Po naročilu se na naslov kupca pošlje UPN nalog, ki ga kupec lahko plača na pošti ali banki. Po vplačilu naloga se kupcu pošlje izdelek in račun.

-  Plačilo s kreditno kartico (Mastercard, Visa, Activa)/z DINERS CLUB kartico

Slovenski uporabniki Diners Club kartic lahko opravijo nakup na www.spleticna.si v enkratnem znesku ali na obroke. Nakup na obroke izvedejo zelo enostavno ob oddaji naročila preko spleta. Nakupi na obroke potekajo hitro in enostavno brez dodatne dokumentacije. V zadnjem koraku oddaje naročila morate le izbrati plačilo s kreditno kartico Diners Club in število obrokov (2– 6 obrokov). Natančnim izračun obrokov se vam odpre pri izbiri načina plačila. Nakup od 2 do največ 6 obrokov se zaračuna 5,1 % obrestna mera od zneska nakupa.

Glavne prednosti

- hitro in preprosto

- brez dodatne dokumentacije

Opombe: odobritev nakupa na obroke ureja izdajatelj kreditne kartice DINERS.

-  Plačilo preko sistema PayPal

Ali je plačevanje s kreditnimi karticami varno?

Pri izbiri plačila s kreditno kartico izbrane dišave plačate preko Nestpay terminala neposredno Banki Intesa Sanpaolo d. d. Spletna trgovina nima dostopa do podatkov iz kartice uporabnika, ker se uporabnik poveže neposredno z strežnikom Banke Intesa Sanpaolo d. d.. Transakcija je zahvaljujoč 128 bitnemu SSL šifriranju stoodstotno varna.

Zakaj imam težave s plačilom s plačilno kartico?

S 1. 1. 2021 so v skladu z direktivo EU o plačilnih storitvah (PSD2) pričela veljati nova pravila na področju varnega spletnega plačevanja. Sprememba prinaša dodatne mehanizme, ki služijo vaši varnosti za večjo zaščito vaših podatkov, prav tako pa zmanjšuje možnosti za zlorabo spletnih plačil in nakupov. 

V sklopu novih pravil je prišlo do sprememb na področju potrjevanja spletnih nakupov kupca. Način potrjevanja vaše plačilne kartice je odvisen od banke oziroma drugega ponudnika (npr. potrjevanje prek aplikacije na vašem mobilnem telefonu ...), zato vam svetujemo, da se v primeru težav pri plačevanju naročil z naše spletne strani, obrnete na vašo banko.

Če plačilo s plačilno kartico ni bilo uspešno, lahko spremenimo način plačila vašega naročila na po povzetju ali prek predračuna. Pišite nam na: info@spleticna.si ali nas pokličite na telefonsko številko 01 777 41 53.

Spletična.si

Prijava